Vi har idag väntat ca tre månader på vår bänkskiva från Stenskivor.se
Montering skulle ske idag men de kom aldrig, ”bilen” gick sönder.
Alla referenser på deras hemsida är positiva men vi är just nu besvikna och ser fram emot vatten och vask i köket och mindre hämtmat och grillat.

Har vi bara haft otur…. ?
 
Var är poängen med att starta två trådar med exakt samma innehåll?

Om det är tre månaders leveranstid på en produkt får man rimligen räkna med att vänta ca tre månader på leveransen. Det tycker jag inte är det minsta konstigt.
 
O O skrev:
Var är poängen med att starta två trådar med exakt samma innehåll?

Om det är tre månaders leveranstid på en produkt får man rimligen räkna med att vänta ca tre månader på leveransen. Det tycker jag inte är det minsta konstigt.
Om man startar två trådar med samma innehåll så hade min slutsats varit att det är en nybörjare ☺️

Inser jag var otydlig. Det skulle ta sex veckor och då denna skivan var hemma så var det ett plus för oss med eventuellt snabbare leverans.

Dålig kundservice iaf med rädsla för att säga som det är så man ringer och ringer utan bra svar. Tur de inte jobbar B2B
 
Vi beställde oxå från stenskivor.se och bilen gick sönder även då 😂😂 men dom kom dagen efter och monterade. Felfritt och proffsigt. Inga problem med kommunikationen. Inte en spänn betalt innan slutbesiktning
 
  • Haha
Claes Sörmland
  • Laddar…
F Fjonken skrev:
Vi beställde oxå från stenskivor.se och bilen gick sönder även då 😂😂 men dom kom dagen efter och monterade. Felfritt och proffsigt. Inga problem med kommunikationen. Inte en spänn betalt innan slutbesiktning
Åh grattis, hur snabbt fick du info de kom dagen efter. Vi har ingen kommunikation från stenskivor.se, ringde och frågade vad som händer och om de löser de med bilen.
Hade VVS killen planerad som kom hit på eftermiddagen men ingen kran att koppla in.
Känns surt att ta den faktura med framkörning osv.
 
T Thomas Jönsson skrev:
Om man startar två trådar med samma innehåll så hade min slutsats varit att det är en nybörjare ☺️
Inget problem. Alla har varit nybörjare, Kör på du! Man lär sig. Speciellt om man får respons.👍

INFO: Kolla nere till höger. Man kan redigera eller sudda inlägg.
 
T Thomas Jönsson skrev:
Åh grattis, hur snabbt fick du info de kom dagen efter. Vi har ingen kommunikation från stenskivor.se, ringde och frågade vad som händer och om de löser de med bilen.
Hade VVS killen planerad som kom hit på eftermiddagen men ingen kran att koppla in.
Känns surt att ta den faktura med framkörning osv.
Dom ringde och pratade på knackig engelska :) även säljaren ringde upp och beklagade.
Den fakturan får ju dom stå för, du har väl inte betalat något innan hoppas jag
 
T Thomas Jönsson skrev:
Åh grattis, hur snabbt fick du info de kom dagen efter. Vi har ingen kommunikation från stenskivor.se, ringde och frågade vad som händer och om de löser de med bilen.
Hade VVS killen planerad som kom hit på eftermiddagen men ingen kran att koppla in.
Känns surt att ta den faktura med framkörning osv.
Den planerade VVS hade jag dragit av på betalningen till Stenleverantören utan att blinka.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.