Hej undrar hur en startknapp funkar. Jag hade gjort iordning en Jonsered åkgräsklippare som var trimmad men tyckte inte om tändningslåset så tänkte sätta en startknapp men så fick jag hjälp att ha kvar låset och sätta knapp men vi hade ingen knapp då men igår så fixade jag knapp men sen så startade den med en knapp men sen så tog jag av knappen och nu funkar den inte. Snälla hjälp ;)
 
Om det funkade med knapp vardör tog du av den? Är det inte bara att sätta på den igen?
 
Bild?
 
D Melb skrev:
Om det funkade med knapp vardör tog du av den? Är det inte bara att sätta på den igen?
Jag tänkte sätta den på ett ställe så tog av den
 
A Alexn72 skrev:
Bild?
På?
 
Jag gissar att det är felkopplat. Vill du ha bättre svar får du komma med fler detaljer.
 
Den startar när man tar kopplingarna och trycker ihop
 
Tvinna ihop dom då och dra på lite eltejp.
 
Men vill ju ha knapp det är att knappen inte fungerar så som den ska så undrar om de va något som va sönder, men den går att starta nu det är bara att hålla ihop två kopplingar
 
P Partner skrev:
På?
Allt som är relevant i din frågeställning
 
A Alexn72 skrev:
Allt som är relevant i din frågeställning
På elkoppligen eller knappen?
 
MultiMan
Håller Instamatic-filmen på att ta slut?
 
MultiMan MultiMan skrev:
Håller Instamatic-filmen på att ta slut?
?
 
Alltså, vill du ha ett vettigt svar måste du komma med mer information. Det räcker inte att säga att du hade en knapp, sen hade du ingen knapp och nu funkar det inte. Eftersom ingen här är tankeläsare så har vi ingen aning om vad du menar.

Vad är det för modell? Vilka kablar har du kopplat till vad? Bilder på kopplingen?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.