Försöker hitta foton på hur de olika fasadfärgerna gör sig på Smålandsvillorna. Vill ha ljusgrått då vi vill ha gråa markiser men funderar på kombinationen ljusgrått och vitt, dvs plankan längst till vänster och den vita. Har ni några bilder? Den vita är ju så oerhört vit och den grå är lite mer dassig... :(

Tycker mycket om färgen längst till höger, men har problem med färgval på markis.... :( Vill inte specialbeställa markiser utan ta standard från t.ex Skånska byggvaror el. likn.
 
  • farg.jpg
Hej, vi valde just den vita och den längst till vänster. Den gråa(längst till vänster) kommer vara runt/under fönster och knutar. Bilden är på ett annat hus med just dom färgerna, men som sagt vi kommer att ha tvärtom.
 
  • PICT0153.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åh, stort tack!! Det såg inte så illa ut på bilden faktiskt. :) Har du fler bilder?
 
Tyvärr har jag inte det. Den där bilden har jag hittat här på forumet.
 
Finns lite fler bilder på tråden : "Vi som bygger med smålandsvillan" under "Socialt och projekt"-forumet.
Själva valt vitt och ljusgrått.
 
Defvron skrev:
Finns lite fler bilder på tråden : "Vi som bygger med smålandsvillan" under "Socialt och projekt"-forumet.
Själva valt vitt och ljusgrått.
hejsan jag undrar hur mycket erat hus gick på utan marken. vårat kommer att hamna på 2,2 milj med lite tillval.. mvh milla77
 
milla77 skrev:
hejsan jag undrar hur mycket erat hus gick på utan marken. vårat kommer att hamna på 2,2 milj med lite tillval.. mvh milla77
jag glömde. hade du mer bilder på ditt hus. det var fina bilder som vi fick se för ett tag sedan men du skrev att det kanske skulle komma amera. skulle vara uppskattat.... mvh milla77
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.