Just nu kan jag justera temperaturen på fjärrkontrollen mellan 16-30 på en luft/luft pump från Panasonic (TZ modell). Går det att sätta egna nivåer? T.ex 18-24. Det finns en Youtube-video där de visar hur man gör en gammal fjärrkontroll.
 
Y yehor skrev:
Just nu kan jag justera temperaturen på fjärrkontrollen mellan 16-30 på en luft/luft pump från Panasonic (TZ modell). Går det att sätta egna nivåer? T.ex 18-24. Det finns en Youtube-video där de visar hur man gör en gammal fjärrkontroll.
Lite nyfiken på vad vitsen skulle vara med att bara kunna använda 18-24?
 
C Comfort Thomas skrev:
Lite nyfiken på vad vitsen skulle vara med att bara kunna använda 18-24?
Så att man på fyllan inte riskerar att tappa kontrollen;)
 
C Comfort Thomas skrev:
Lite nyfiken på vad vitsen skulle vara med att bara kunna använda 18-24?
Ovanstånde har en bra poäng :)

Värmen är för ett turistboende och när de tycker det är för kallt/varmt så sätter de ofta kylan/värme på min/max temperaturen. Vill undvika detta.
 
Göm fjärren och justera på distans enligt önskemål.
Kunder som har fjärrkontrollen ställer om allt möjligt på fjärren då dom många gånger inte har koll,på knapparna
 
C Comfort Thomas skrev:
Göm fjärren och justera på distans enligt önskemål.
Kunder som har fjärrkontrollen ställer om allt möjligt på fjärren då dom många gånger inte har koll,på knapparna
Har funderat också på det, men känns lite snopet att behöva kontakta någon för att få värmen justerad.

Vore dock bra om man kunde få en notis när värmen är inställd utanför ett intervall på mobilen, för att sedan ändra i appen. Detta syns nämligen inte på fjärrkontrollen och vill inte sitta och övervaka temperaturen hela tiden.
 
Har ett helt gäng installerade på ett hotell och där är inte stora problemet att dom höjer eller sänker mer än vad som är nödvändigt utan att dom ändrar via MODE och sen trucken på allt och sen ringer dom receptionen och det spelar ingen roll att det finns en enkel anvisning om hur man gör så gömma fjärren är nog enklast :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.