Mikael_L
Idag slog det mig att jag skulle vilja kunna bläddra bland mina PM på ett annat vis.

I dagsläget kan man kolla på skickade eller mottagna, men jag saknar att se ett träd med konversationer, dvs att ursprungsmeddelandet och all följande skriftväxling är lagt ihop.

Om jag vill kolla upp en hel skriftväxling (eller radera en hel sådan) så måste jag hålla på och växla mellan mottagna och skickade.

Jag vet inte om det är knöligt att införa, och säkerligen är det inte så viktigt att det kan bli högprioriterat, men nu har jag åtminstone lyft önskemålet. :)
 
Jag har precis samma önskemål. Särskilt det där med att behöva växla mellan mottagna och skickade är stökigt.
 
Jupp, det är jättejobbigt. Hela PM-systemet designades någon gång på 90-talet och har inte fått någon kärlek sedan dess.

Tyvärr är det som du misstänker Mikael, ganska jobbigt att faktiskt bygga om systemet. (Det är en del av vBulletin som är den mjukvara forumet bygger på.)
 
Mikael_L
Oki.

Men vilket år som helst nu, får du säkert lite tid över, och kan kika på det. :) :cool:


Men jag förstår helt klart att det må vara väldigt lågprioriterat, när det inte är enkelt fixat. ;)
 
Jag vet inte är till någon hjälp men det finns en sökfunktion under inkorgen där man kan söka på avsändare, rubrik och datum. Har du testat den?
 
Per Eskilsson skrev:
Jag vet inte är till någon hjälp men det finns en sökfunktion under inkorgen där man kan söka på avsändare, rubrik och datum. Har du testat den?
Nämen, ser man på. Det var knappt jag hittade den ens nu, jag letade bland länkarna "under" länken Inkorgen, och bland länkarna "under" länken inkorgen... ;)

Jag tror det skulle vara mycket värt med en länk bland länkarna, ner till den där sökrutan, så man hittar den. Man behöver den ju inte förrän man har ett gäng meddelanden. Och när man har ett gäng meddelanden scrollar man inte ner för att leta efter den där.

En länk borde ni kunna lägga in utan allt för mycket bök ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.