Sommarens projekt har blivit att totalrenovera köket. Hade tänkt att göra en ordentlig tråd om renoveringen lite senare, men då jag läste om en viss tävling bestämde jag mig för att slänga upp några bilder i förväg - som visar det färdiga resultatet! Det enda som inte är gjort något åt är vedspisen. Jag kommer förmodligen att komplettera med bilder från innan och under renoveringen lite senare. Håll till godo!

IMG_4652-1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_4654-2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_4656-3.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_4658-4.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_4660-5.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Kanon fint. Tycker vedspisen passar in. Kanske mura en sockel att ställa dem på.
 
ullberg
Fint!

Vad gömmer sig i ryggen på kökssoffan? vanlig förvaring eller något speciellt?
 
@JKrister: Visst passar den in! Jag uttryckte mig kanske lite klumpigt - den är lämnad i befintligt skick just för att den ger köket extra mysfaktor. Helt kanon att kunna tända en sprakande brasa att värma sig med vid frukosten under kyliga morgnar!

@ullberg: Under sitsen finns vedförvaring. Lådfronten är fusk - går ej att öppna - för att utrymmet skall kunna nyttjas till max med förvaring från golvnivå hela vägen upp till sitsen. I ryggen på soffan finns plats för mindre tändved, tidningar samt tändstickor!
 
ullberg
Jag anande nästan att det hängde ihop med ved(spisen), så hade jag gjort själv...
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.