Hej,

Någon som råkar veta om det finns andra tillverkare med samma vrid-reglage som Wösab? Eller har andra tips
Jag har flyttat in i ett hus där ALLA såna är borta, och det verkar inte gå att köpa nytt, Wösab i konkurs?

Martin
 
M Martin_jkpg skrev:
Hej,

Någon som råkar veta om det finns andra tillverkare med samma vrid-reglage som Wösab? Eller har andra tips
Jag har flyttat in i ett hus där ALLA såna är borta, och det verkar inte gå att köpa nytt, Wösab i konkurs?

Martin
M Martin_jkpg skrev:
Hej,

Någon som råkar veta om det finns andra tillverkare med samma vrid-reglage som Wösab? Eller har andra tips
Jag har flyttat in i ett hus där ALLA såna är borta, och det verkar inte gå att köpa nytt, Wösab i konkurs?

Martin
Fick du tag i något?
 
Pari97 Paritosh Prajapati skrev:
Fick du tag i något?
Tyvärr inte. Men min kamrat lyckades 3d printa en nyckel åt mig 😂
 
Har flera element och alla vred är borta, du han inte en bild av hus vred fästet ser ut? Skulle hjälpa slipper man byta allt, tack på förhand
 
Pari97 Pari97 skrev:
Har flera element och alla vred är borta, du han inte en bild av hus vred fästet ser ut? Skulle hjälpa slipper man byta allt, tack på förhand
Pari97 Pari97 skrev:
Har flera element och alla vred är borta, du han inte en bild av hus vred fästet ser ut? Skulle hjälpa slipper man byta allt, tack på förhand
Originalnyckeln? Tyvärr har jag inte något sådan, samma sak hos mig när jag flyttade in, alla nycklar borta.

Har du Wösab element också?
 
M Martin_jkpg skrev:
Originalnyckeln? Tyvärr har jag inte något sådan, samma sak hos mig när jag flyttade in, alla nycklar borta.

Har du Wösab element också?
Yes Wösab element, men vet inte hur vreden ser ut ens, kan man skruva eller använda något annat? Har du bild på fästet?
 
Mina har en halvmåne. Den jag fick 3d printad ser ut så här.
 
  • En hand håller en nyckelring med en orange plastficklampa och nycklar mot vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hand håller en nyckelring med en orange plastflik.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.