Hej!

Söker en snygg och bra alliance kökskåpa.

Var iväg och kollade lite på köksfläktar och hittade hur många häftiga och snygga fläktar men självklart måste man ha en alliance fläkt och där är utbudet inte lika bra.

Det som är viktigast är designen på den och sedan självklart funktionen. Priset spelar inte så stor roll om man får vad man betalar för.

Hittade denna " http://www.tretti.se/trinda-alliance-70rf" men p.g.a den dåliga recensionen så drar man sig ifrån att köpa den.

Tacksam för all hjälp.

Mvh Fredrik
 
Nu måste du berätta för mig varför det blir en Alliance? Själv vill jag ha samtliga vitvaror från samma fabrikat, men hänger inte riktigt med dig här. *nyfiken*
 
Apprentice skrev:
Nu måste du berätta för mig varför det blir en Alliance? Själv vill jag ha samtliga vitvaror från samma fabrikat, men hänger inte riktigt med dig här. *nyfiken*
Kanske jag som fått det om bakfoten men är inte ute efter ett märke som heter alliance utan själva fläkttypen. En sådan här måste jag ha "http://www.cylinda.se/alliancekonceptet.asp"

Köks fläkten ska funka tillsammans med fläkten som vi har i hus taket.

Sen vad det är för märke spelar ingen roll.

Mvh Fredrik
 
Har inte Franke en alliance i rostfritt?
Bra kvalité iaf.
 
*rodnar* okej, då är jag med
 
Raukas skrev:
Har inte Franke en alliance i rostfritt?
Bra kvalité iaf.
Tack hittade en sådan för 6500 och det var inte så farligt.

Men det finns ju så många vanliga fläktar i häftig design finns det inte i en alliance fläkt?

Tacksam för ännu mera tips.
 
Inte vad jag vet, kolla om man kanske kan ha alliance fläktens insats/styring i en av Frankes snyggare kåpor?
 
fransico skrev:
Tack hittade en sådan för 6500 och det var inte så farligt.

Men det finns ju så många vanliga fläktar i häftig design finns det inte i en alliance fläkt?

Tacksam för ännu mera tips.
Finns en Franke Opal Alliance RF/glas och 60,90. Jag funderar på denna själv.
Titta på franke.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.