Hej !

Tänkte inreda ett väggskåp som mäter 20 x 92 cm (invändigt 16,2 x 88,2 cm) med ett vinställ. Vet att jag sett enkla ställ, som består av kromade trådar i "zick-zack" utförande. Undrar om någon kan tipsa om var man kan få tag på dylikt ställ, eller annat snyggt svinställ som passar i samma skåp.:rolleyes:

mvh/ Lasse
 
Jag tror jag såg det hos Sentens (ElectroluxHome).
Inte 100% på måtten, men har för mig det var till 20cm skåp.
 
Ja, ett sånt var det jag menaded^_^b. Kollade priset - låg på 500 kr med en leveranstid på 3-4 veckor:x. Stället var avsett för 70cm höga skåp, men man kanske kan dela av med ett par hyllplan också...
 
Det går lite trögt, men har iaf sett att Marbodal har ett ställ som kan passa i ett 920 mm högt skåp. Verkar bara "moduler", så det är bara att fylla på till det är fullt. Är det nån vänlig själ med ett Marbodalkök i närheten som kan mäta avståndet mellan hålen som finns invändigt i stommen ?
 
  • VinhyllaAvTrad.jpg
Myresjökök har oxå vinställ i trådmodell

izki21.aspx
 
  • IZK21_Vinhylla-i-silverfarg.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mitt överskåp är 920mm. De flesta ställ är för 700mm.
 
Moribusken skrev:
.....Är det nån vänlig själ med ett Marbodalkök i närheten som kan mäta avståndet mellan hålen som finns invändigt i en Marbodalstomme ?
Finns det verkligen ingen vänlig själ på detta forum med en Marbodalstomme hemma ? Måttet är ju det samma på alla Marbodalskåp...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.