Jag skissar på en bänk/soffa till "snickis" och hade tänkt fälla in ett par mugghållare.
Har "duckduckgo:at" men inte hittat något bra.
Någon som har något tips?

Max 100:-/hållare, då det är tänkt att vara ett budgetbygge.
Jag hittade dessa:
https://www.ikea.com/se/sv/p/kungsfors-behallare-rostfritt-stal-00334918/
Man kan ju ta bort själva kroken ...men jag tror att en burk skulle försvinna i den. Flaska borde dock kunna gå bra. Trist att behöva begränsa sig bara.
 
Har du kollat på flaskhållare till cykel?
 
p-pennan p-pennan skrev:
Har du kollat på flaskhållare till cykel?
Ja, fast jag tänker mig att hållaren ska vara en skål/kopp, att sänka ner i armstödet.
 
T TechChad skrev:
Typ denna kanske funkar:
[länk]
Den är perfekt, bortsett från hålet i botten. Men det är iofs inget en bit silvertejp inte rår på :cool:
 
  • Gilla
TechChad
  • Laddar…
T
C Chentin skrev:
Valet föll på dessa.

[länk]

170:- för 2 st med frakt. Perfekt.

Tack för alla tips!
Vackert. Kom på en sak, du skrev aldrig vad som skulle drickas. Skulle det vara till mig skulle öl eller dylikt inte vara första prio (troligen sista) utan allra först coca-cola. Då dom nu mera kör med smalare burkar så skulle man kanske behövt en typ som passar dom. Men nu tror jag ju inte så är fallet för dig.

En sak att tänka på, även om det står CZ warehouse så kan man inte vara helt säker på att man slipper tullen. Mest som info
 
T TechChad skrev:
Vackert. Kom på en sak, du skrev aldrig vad som skulle drickas. Skulle det vara till mig skulle öl eller dylikt inte vara första prio (troligen sista) utan allra först coca-cola. Då dom nu mera kör med smalare burkar så skulle man kanske behövt en typ som passar dom. Men nu tror jag ju inte så är fallet för dig.

En sak att tänka på, även om det står CZ warehouse så kan man inte vara helt säker på att man slipper tullen. Mest som info
Jo, det är inte alls omöjligt att en IPA kommer avnjutas efter en dags arbete. Speciellt om grannen kommer över.
Under arbete där skärande verktyg förekommer råder alkoholförbud, men även termos-muggen till kaffet behöver ha någonstans att stå :)

Tack för tipset om tullen.
Man lär så länge man lever.
 
  • Gilla
Mazen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.