Y
Hittade en gammal bild på detta handfat och kommod. Försökte kontakta ägaren men utan svar.

Tänkte testa ifall någon av er känner igen den och vet vilka som tillverkat detta, i hopp om att det fortfarande går att köpa.
 
  • kommoden.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ser ut som svedbergs joy serie?
 
Y
Joy_105_svart-500.jpg

Ja det ser så ut. Underbart med forum! Tack. =)

Mindre skoj när lådfronter inte linjerar med stommarna - redan på reklambilderna. haha

*ARGH*... 30tusen!?

=(
 
Jag har en sån och den är riktigt bra. Stabil och bra finnish på allt.
 
Y
Stefan N skrev:
Jag har en sån och den är riktigt bra. Stabil och bra finnish på allt.
Gillar att den är grundare på ena sidan.

Men känns det inte lite snett när man ställer och spelar sig i mitten av spegeln, så är handfatet lite åt sidan?
 
Nä, i vårt fall har vi en vänstersvängd (bredare till vänster) och dörröppningen är till höger om handfatet så det känns helt naturligt.
Det enda negativa är att undersidan på den lilla stenen som är vid avloppet är svår att hålla ren, den är inte blank som ovansidan.
 
om du är ute efter att den är grundare på ena sidan kan jag tipsa om Temal. http://www.temal.seronja_esittely.jpg

eller temalette:

temalette_esittely.jpg
 
Y
Stefan N skrev:
Nä, i vårt fall har vi en vänstersvängd (bredare till vänster) och dörröppningen är till höger om handfatet så det känns helt naturligt.
Det enda negativa är att undersidan på den lilla stenen som är vid avloppet är svår att hålla ren, den är inte blank som ovansidan.
men det är standard grejer så man kan byta bottenventilen eller?
 
Nej, det är ett täcklock som sitter ovanför bottenventilen så det inte syns.
 
Y
okej. för jag har sån modern i mitt vanliga handfat kromad som ett täcklock.
Lite trist man inte kunde byttut.

Såg att endel företag annonserar ut sina demo exemplar nu, med lite is i magen kanske de sänker till något mer lättsmält belopp. hehe
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.