Håller på att smälta bort nu i värmen å vet inte vart man ska ta vägen när man bygger altan mitt under solen :screwy:

Som sagt jag söker nya snickarshorts eller korta korta väldigt korta "pirat" "knickers" "3/4" eller vad det heter.
Har storlek C60-C62 (D116) men dom blir för långa tycker jag.

Har sytt upp dom jag har nu, men dom börjar bli helt slut å skulle vilja ha nya som jag slipper experimentera med. :|

Finns det "korta" shorts med någon smart lösning för knäskydd? (utdragbara, nerfällda, påkopplade)
(y)
 
Redigerat:
Såg en som hade klippt av sina långbyxor precis under knäskydden på framsidan och bak hade han klippt upp till knävecket. Verkade smart tyckte jag!
 
mehe skrev:
Såg en som hade klippt av sina långbyxor precis under knäskydden på framsidan och bak hade han klippt upp till knävecket. Verkade smart tyckte jag!
Smart indeed - Men man ser ju fanken inte klok ut! :p
Mycket knäarbete - Piratbyxor med slits bakpå vaden. Mycket stående jobb - Shorts...

(Har iofs noterat att det finns ett par piratbyxor med en halvmåne öppet bakom vaden... Vet inte märke dock)
 
MaxPax: har testat det men banden skaver efter bara några min med mina hockeylår å vader.
mehe: har funderat i dom banorna med men som slacker säger så ser d lite roligt ut å tänker mej dom är lite "fladdrig" när man går.
slacker: nu när det är mycket altan i solen å parkett/innervägg när det regnar blir det ca 50/50 knä å stå.
Låter ju inte dumt med lite extra öppet bak, skulle vilja ha benskydden lite längre upp med med mina 173 då dom oftast är så långt nere i min str.
 
I ärlighetens namn så växlar jag brallor - Har ett par långa, ett par piratisar och ett par shorts - Väljs utifrån sysselsättning. Enda som flyttas över är Hultafors talmetern och Pica pennan - resten finns i brallorna....
 
Jag tycker inte det spelar någon roll att de tillklippta byxorna såg lite roliga ut. Antingen har man de hemma och där bryr jag iaf inte ett dugg om vad jag har på mig när jag bygger. Eller så har man de på jobbet vilket han hade som jag såg det på och då var min tankar, fan va smart och att han troligen jobbar ordentligt när han gör det för det är inte så många som sitter på knä och latar sig och varför fixa byxorna så där då. . .
 
  • Gilla
pj87 och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.