Har någon koll på var manual kan hittas till denna laser?
 
  • Röd och svart "New Pro" laserverktyg med display och knappar för inställningar, liggande på en mörkgrå yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Baksidan av en röd laser från märket New Pro Tools med varningsetikett och specifikationer, bland annat klass 2 laser och 630nm-690nm våglängd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Manual för New Pro multidetektor med bild av enhetens framsida som visar knappar och display. Användarmanual text längst ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Instruktioner och illustration för New Pro multidetektor, beskriver funktioner som mätning av avstånd, yta och volym, samt visar symboler och indikatorer på LCD-skärmen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustrationer och instruktioner för användning och batteribyte av en ultraljudsmätare med detaljer om knappar och funktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bild på instruktioner för användning av en mätare, inklusive punkter för att välja startpunkt, mäta avstånd, mäta yta eller volym, lagra avläsningar, och subtraktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Instruktionssida för användning av ett mätverktyg med sektioner om avståndsmätning, metall- och växelströmssökning samt korslaser, inklusive varningar och symbolförklaringar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Instruktionssida för punktlaser med specifikationer och varningar om att inte rikta laserstrålen mot ögon. Inkluderar information om avståndsmätning, batterityp och storlek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag scannade min, hoppas du kan läsa!
Har för mig att man fick denna med tidningen "Gör det själv" för en massa år sedan.

#NP
#New Pro
#Multidetektor
#Manual
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.