L Lars7 skrev:
Hej
Är det någon på forumet som har byggt eller bygger med Rättvikshus?

[länk]
Hej!

Jag har bara mycket bra att säga om dem, mest erfarenhet har jag från deras projektledare Pär Hagberg. Driven, duktig, pålitlig och hjälpsam är bara några ord. Han återkopplar och håller vad han lovar. Vi är kanonnöjda med produkten. Vill du så kan du få en till referens som jag vet byggt nyligen Skriv isf till mig

Med vänlig hälsning,
Andreas
 
  • Gilla
Lars7
  • Laddar…
Hej

Vi har precis byggt klart vår stuga i evertsberg. Stommen reste Rättvikshus åt oss sedan har jag gjort övrigt själv i sommar.

jag har bara positivt att säga. Servicevänliga, prisvärda, duktiga snickare, fixar lösningar som ingen annan gör, svara alltid på frågor. Flexibla vad gäller entreprenad och utformning.

Jag kan varmt rekommendera Rättvikshus.
Prata med Pär så kommer du få ett gott samarbete.

Kika in på min instagram: @frostsnickeri för bilder från projektet.

mvh
Fredrik
 
  • Gilla
Lars7
  • Laddar…
I imported_fr skrev:
Hej

Vi har precis byggt klart vår stuga i evertsberg. Stommen reste Rättvikshus åt oss sedan har jag gjort övrigt själv i sommar.

jag har bara positivt att säga. Servicevänliga, prisvärda, duktiga snickare, fixar lösningar som ingen annan gör, svara alltid på frågor. Flexibla vad gäller entreprenad och utformning.

Jag kan varmt rekommendera Rättvikshus.
Prata med Pär så kommer du få ett gott samarbete.

Kika in på min instagram: @frostsnickeri för bilder från projektet.

mvh
Fredrik
Tackar, ska även spana in projektbilderna!
 
A Ashoken skrev:
Hej!

Jag har bara mycket bra att säga om dem, mest erfarenhet har jag från deras projektledare Pär Hagberg. Driven, duktig, pålitlig och hjälpsam är bara några ord. Han återkopplar och håller vad han lovar. Vi är kanonnöjda med produkten. Vill du så kan du få en till referens som jag vet byggt nyligen Skriv isf till mig

Med vänlig hälsning,
Andreas
Det låter bra, tackar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.