Hej!

Är det någon som vet vart man kan få tag i denna dörrstopp?

Min dörrstopp består alltså av 2 delar. En rund brun del som är limmad på vägen. På denna bruna runda delen så trär man på denna vita halvsfären som då är själva skyddet. Det smarta med detta är att när den vita delen har gått i sönder så kan man bara byta ut den istället för att försöka ta bort den limmade bruna delen från väggen med risk att skapa märke på väggen efter limmet. Det är ju detta som har hänt mig att den vita delen har gått i sönder (som du kan se på de bifogade bilderna) och nu söker jag den vita delen för att ersätta den med. Men har sökt hos alla de stora i byggvaruhusen (biltema, bauhaus, clas ohlsson m.m.) men det är ingen som verkar ha denna modell 🙁

Mvh
 
  • Vit halvsfärisk dörrstopp fäst på en vägg, med en spricka som avslöjar en brun del inuti.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit halvsfärisk dörrstopp fastsatt på en vägg med en spricka som kan ses i den vita delen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Brun rund dörrstopp monterad på en vägg. Dörrstoppen saknar den vita halvsfären som normalt träs på.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S
Har du testat google? Finns mängder av dörrhållare och numera metall, som inte går sönder.
 
Redigerat:
Hej Sernando,

Yes har testat google många gånger. Sökt både vanligt och bildsökt. Dock utan resultat.
 
Hej Sernado! Hittar du något som passar mitt system så får du gärna länka. Ja går även bra i metall.

Tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.