Marigt värre-nu tycker jag de nya sävastö-borna ska ha en egen tråd, så kom igen nu alla som byggt,bygger,ska bygga eller vill bygga eller hade tänkt vilja bygga,köpa,hyra eller har flyttat_-SKRIV!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D

nu är det kul att se ett nytt hus byggas upp, och markarbeten för ett-gjutning snart...
Vittjärvshus
Ä-hus??
K-rautas märke?
annat på gång??
 
Göran

Förlåt att jag gör intrång i din Maran tråd, men måste bara säga att erat hus är helt fantastiskt!! :D

Usch vad avundsjuk jag blir :-/

/Brumman
 
Gör inget
Tackar¨
men du, bli inte avundsjuk,,,det mår man inte bättre av..

ser nu fler grävmaskiner komma ikväll
Spännande! ;D ;D
 
Idag så gjuts det en grund på Månskensv.
Kul att det händer saker! 8)
 
och nu är huset uppe!

Grattis S!!! :D :D
 
Kul att se reportaget på ert hus i tidningen. :) Fått mycket respons från omgivningen?
Jag saknade fler översiktliga interiörbilder, hade velat se mycket mer än köket.
 
birgi skrev:
Kul att se reportaget på ert hus i tidningen.  :) Fått mycket respons från omgivningen?
Jag saknade fler översiktliga interiörbilder, hade velat se mycket mer än köket.
Vilken tidning och när var reportaget.
 
Kuriren. I dag. Bilagan.
 
Snyyyggt!  :cool:
 
birgi skrev:
Kul att se reportaget på ert hus i tidningen. :) Fått mycket respons från omgivningen?
Jag saknade fler översiktliga interiörbilder, hade velat se mycket mer än köket.

Ja, verkligen trevlig respons!! Många vänner o bekanta har sett artikeln, och folk man knappt känner säger att de läst om huset. Jag tror dessutom Kuriren gick ut även till icke-prenumeranter i Boden den dagen, för alla verkar ha läst den.

Jo, visst hade det varit kul med ännu fler bilder, fast artikeln var ju redan 3 helsidor + framsidan av bilagan... och bilderna fotografen tog själv, tycker jag var mycket fina.
Alexandra fick med en hel del av det vi pratade om, och det var skönt att se att inget blev missuppfattat.
 
Ja, bilderna var fina! Men .- som alltid - blir man sugen på att se meeer... :)

Eftersom bastun aldrig kom med kanske jag får återkomma när vi gör bastuspecial? ;)
 
birgi skrev:
Eftersom bastun aldrig kom med kanske jag får återkomma när vi gör bastuspecial? ;)
Det går utmärkt! :D
 
Jag lever! :D
Nu händer det saker 11-12 tomter sålda, 5 hus som kommer byggas på Södra Maran i höst, mycket barn kommer hit, vi får tjata på kommunen att göra en lekplats och en båthamn.
ska uppdatera hemsidan så snart jag kan
Muminhuset nu blått med rött tak.
Saknat detta forum, men är mer numer på poolforum och husvagnsforum.
;D ;D
 
Muminhuset! :cool:
 
  • mumin0608001liten.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åh, vilket fint muminhus, dit blir man ju sugen på att flytta in själv ... :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.