Jag har inhandlat svarta tidskriftssamlare på IKEA där jag ska förvara alla trädgårdstidningar, heminredningstidningar, div broschyrer och kataloger. Frågan är nu bara hur jag gör fina etiketter till ryggarna? Kan ju alltid trycka ut klisterremsor på jobbet på en dymo men hur snyggt blir det?
Jag vill inte skriva själv heller för jag gillar inte min handstil.....
Skriva i typ Word och printa ut och limma har slagit mig men det känns inte heller som om det blir så jädrans snyggt.
Nån som har nån bra idé på hur man kan göra eller vart man kan få tag i halvfärdiga snygga etiketter? De enda jag har hemma är ICA:s frysetiketter! ;D
 
Jag har tillverkat egna etiketter till mina tidskriftsamlare.

Gör så här: Skriv texten lodrätt i Word och printa ut. Laminera (plasta in) etiketten i storleken 11,5 x 8,5 cm. Fäst sedan etiketten med hjälp av en metallklämma i ovankant på tidskriftsamlaren.

Snyggt och enkelt att byta. :)
 
Åh, det var ju coolt! Vart kan man laminera grejor...? ;D
 
Om du inte skaffar dig en lamineringsmaskin själv (finns alltid använding för den, göra egna personliga adresslappar till resväskan till ex), kan du fråga:
- på en skola
- kopicentrum
- försäljare av kontormatriell
- en bokhandlare, om dom inte har vet dom kanske var
- en festivalarrangör; alla funktionärer har ju sånna id-kort, dom vet åt minstone säker vem som producert dom
;)
 
Jag vill ha en egen!!!! :-D
Jäklar vad jag skulle laminera...
Tack för tipsen!
 
Vi har en egen, dvs pryltokiga maken har en, laminerar allt o alla. Några hundra, inte jättedyrt. Otroligt vad man kan använda den till. ;D
 
Netto sälger billiga lamineringsmaskiner då och då..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.