"Nu på torsdag får du som stamkund köpa ett valfritt verktyg till 50% rabatt"

Hmmm, skall bli intressant att se vad dom klassar som verktyg på torsdag, och det mer roliga, att försöka hitta behov för ngt nytt och dyrt - fast det brukar desvärre vara altför lätt ...
 
Upptill 50% låter lite märkligt. Dvs. just dte man vill ha är det säkert bara 5% på.
 
fast jag tittade på mitt sms nu, det står faktiskt 50% rakt av, inget upp till 50%.
 
K
Hur läser du nu? Vart står det upptill???

Klipp från deras mail: Då får du köpa ett el eller handverktyg till oslagbara 50% rabatt.
 
inte uppttil, står till i SMSet
 
Det är ju en definitions fråga på vad som är verktyg - Är det HANDverktyg - ELverktyg eller vad? Men för 50% så lär jag masa mig ned iaf. Har dessutom ett presentkort på några tusenlappar som ligger... Så varför inte! =)
 
Jag läste första inlägget slarvigt.
 
Ohhh - Dom har ju Bosch GTL3 Lasern! Varit lite sugen på en sån - Räknas det som "verktyg"?


Efter lite surf på K-Rautas hemsida så växer ha-begäret! Vi ses på K-Rauta!
 
Redigerat:
Sen kommer ju 12% rabatt från Bauhaus till, måste bara kolla att det går att returnera till K-rauta :wow:

Bauhaus skrev:
Skulle du, mot förmodan, inom 30 dagar efter köpet hitta samma vara (samma varumärke och modell) till ett lägre pris någon annanstans, så får du köpa varan 12% BILLIGARE än hos konkurrenten. Det kallar vi ett tryggt köp! Antingen sänker vi priset med motsvarande belopp eller så återbetalar vi mellanskillnaden om du redan köpt varan hos oss. Prisjämförelsen gäller inom 30 dagar från inköpsdatum mot uppvisande av kvitto eller kontrollerbara uppgifter om att varan finns att köpa till ett lägre pris, t.ex en annons. Jämförelsen gäller mot nationella butiker inom 10 mils radie från varuhuset. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal, via postorder eller internet. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror.
Funderar på en sån här då min Jula modell inte längre gör jobbet

9dbfcd7b0f87ce7b.jpg
 
Jag har ett "Ihop stamkundkort" Varför har inte jag fått detta erbjudande? Handlat för lite? Fel stad?
 
TeroM skrev:
Sen kommer ju 12% rabatt från Bauhaus till, måste bara kolla att det går att returnera till K-rauta :wow:



Funderar på en sån här då min Jula modell inte längre gör jobbet

[bild]

Den är fin-fin den där - Jag är supenöjd! Den har slaktat ett helt kök, kapat lättbetong, styckat en altan, förminskat en 350L VV beredare drastiskt och nu senast kapat en del rör i källaren.
Spöar skiten ur min tidigare DeWalt. d^_^b
 
frean98 skrev:
Jag har ett "Ihop stamkundkort" Varför har inte jag fått detta erbjudande? Handlat för lite? Fel stad?
Det kan nog vara så att driven som körs är lokal. Brukar du få SMS från K-Rauta? Jag får ett lite nu och då...
 
frean98 skrev:
Jag har ett "Ihop stamkundkort" Varför har inte jag fått detta erbjudande? Handlat för lite? Fel stad?
Inte reggat mobil eller mail info?
 
slacker skrev:
Den är fin-fin den där - Jag är supenöjd! Den har slaktat ett helt kök, kapat lättbetong, styckat en altan, förminskat en 350L VV beredare drastiskt och nu senast kapat en del rör i källaren.
Spöar skiten ur min tidigare DeWalt. d^_^b
Låter bra, däremot funderar jag på hur mycket pendlingen tillför. Alternativet kan vara att gå på 18V Li-ioN modellen istället för lite mer frihet

c2ee6b9d6188c513.jpg

På pappret har dom samma kapacitet. Med två accar i paketet och några sedan tidigare så bör man kunna såga ett tag.
 
TeroM skrev:
Låter bra, däremot funderar jag på hur mycket pendlingen tillför. Alternativet kan vara att gå på 18V Li-ioN modellen istället för lite mer frihet

[bild]

På pappret har dom samma kapacitet. Med två accar i paketet och några sedan tidigare så bör man kunna såga ett tag.
Det skrevs lite om det där med pendling när jag funderade på att köpa min:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...igersag-bosch-gsa1200-vs-makita-jr3070ct.html
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.