Letar efter snygga skyltar (relativt små) i metall, med namnet på tre städer ingraverat. Som ämnet, är det stockholm, tokyo och new york jag är intresserad av.
Dom skall sitta under tre klockor jag satt upp på väggen i mitt lilla kontor som då visar respektive tid.
Sökt runt lite och hittat några olika gravyrfirmor, men tänkte att man kanske kan hitta detta färdigt någonstans, är ju inte direkt billigt att beställa tre gravyrer verkar det som.
 
låssmeder är ganska billiga på sånt där
 
Faktiskt inte tänkt på det, har t.om halvgoda kontakter med en låssmed inom jobbet (eller ja, vi pratar och springer på varandra mycket), man får se vad han kan ta :)

Även funderat lite på wallies, men inte hört någon som har just stads-namn på sådant, var inne i två olika butiker i stan när jag flannerade och frågade, och dom hade mer lite generella blommor mm. just på wallies, och inte ens bokstävs "paket" så man kunde kombinera själv.. sånt kanske man kan få tag på :)
(Ljus/beige vägg så enkla svarta kan ju funka).
 
A
Kan ju göra en schablon också å måla direkt på väggen
 
Wallies finns väl som lösa bokstäver också? Annars finns ju Systemtext och motsarande firmor också. De är säkert inte så billiga, men de kan lösa problemet....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.