Hej!
Tog in golvläggare för att lägga parkettgolv och sätta upp golvsocklar. Hus från 1954, innerväggar av lättbetong och puts. Se bifogade bilder för resultatet, skulle ni bestrida detta? Jag tycker det ser förjävligt ut.
 
  • Dåligt monterade vita golvsocklar i hörn med synlig glipa och skadad grön vägg ovanför ett nytt parkettgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Detaljbild av ett hörn där nytt parkettgolv möter golvsockel med slarvigt arbete och ojämna kanter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arg
Luddis_1
  • Laddar…
ErikGav ErikGav skrev:
Hej!
Tog in golvläggare för att lägga parkettgolv och sätta upp golvsocklar. Hus från 1954, innerväggar av lättbetong och puts. Se bifogade bilder för resultatet, skulle ni bestrida detta? Jag tycker det ser förjävligt ut.
Helt orimligt dåligt hantverk...
 
  • Gilla
PNI och 2 till
  • Laddar…
Inte så snyggt i hörnet. Ser ut som om tapeten saknar stöd i hörnet och väggarna är krokiga. Men en snyggare gering i hörnet kan du kräva, men går man ända in riskera tapeten spricka
 
Väljer man släta golvsocklar och vill ha gerade innerhörn så måste man nog verkligen påpeka detta för den som ska sätta dem för det är inte många som gerar dem annars.

Har haft kunder som blivit chockade när jag gerar dörrfoder och har senare insett att det inte heller är många som lägger tid på detta om inte det påtalats innan.
För mig själv är det en självklarhet att gera dörrfoder men innerhörn när det gäller golvsockel... nej. ;)
 
  • Gilla
tank77 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.