Har två Skurupsborr, en diameter 75 mm, en 175 mm.
Bara använda ett par gånger, för vår mark visade sig vara alltför stenig för att det skulle gå.

Pris? Säg 200 kr för båda.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Har två Skurupsborr, en diameter 75 mm, en 175 mm.
Bara använda ett par gånger, för vår mark visade sig vara alltför stenig för att det skulle gå.

Pris? Säg 200 kr för båda.
Intresserad!
PM:ar.
 
Jag är egentligen också intresserad, men jag gissar att de försvinner nu eftersom jag var tvåa på detta.
 
Ännu värre för mig som trea. Men hoppas att frakten blir jobbig för er andra. Jag kan ses hos gsbyggvaror :D
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Har två Skurupsborr, en diameter 75 mm, en 175 mm.
Bara använda ett par gånger, för vår mark visade sig vara alltför stenig för att det skulle gå.

Pris? Säg 200 kr för båda.
Skulle slå till direkt men som fyra eller så på bollen antar jag att chansen är noll.
 
nimhed nimhed skrev:
Ännu värre för mig som trea. Men hoppas att frakten blir jobbig för er andra. Jag kan ses hos gsbyggvaror :D
S sinclairhacker skrev:
Skulle slå till direkt men som fyra eller så på bollen antar jag att chansen är noll
Den som kommer och hämtar, alternativt kan ta över grejerna nära mitt hem åker naturligtvis upp i rankingen. Nimhed t.ex.
Var bor ni andra? Själv bor jag mellan Halmstad och Laholm.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Den som kommer och hämtar, alternativt kan ta över grejerna nära mitt hem åker naturligtvis upp i rankingen. Nimhed t.ex.
Var bor ni andra? Själv bor jag mellan Halmstad och Laholm.
Östra Värmland , mot Örebro samt är för uppbokad denna o nästa helg - synd nog, för även min hustru hade nog gillat att åka dit ned en gång till.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Den som kommer och hämtar, alternativt kan ta över grejerna nära mitt hem åker naturligtvis upp i rankingen. Nimhed t.ex.
Var bor ni andra? Själv bor jag mellan Halmstad och Laholm.
Låter bra i mina öron. Ska vi gå över till privata meddelanden och komma överens om tid och plats?
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Den som kommer och hämtar, alternativt kan ta över grejerna nära mitt hem åker naturligtvis upp i rankingen. Nimhed t.ex.
Var bor ni andra? Själv bor jag mellan Halmstad och Laholm.
om priset är 200 för båda två tillsammans kan Jag hämta i halmstad centrum imorgon runt lunch om det är aktuellt.
 
Skurupsborrarna är sålda och levererade.
Tack alla för visat intresse!
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.