Hej alla!

Jag funderar på att köpa mig en mindre batteridriven handöverfräs/överhansfräs, eller ”handrouter” som Bosch kallar dom. Men jag blir inte klok på vad som är skillnaden mellan modellen GKF 18V-8 och GLF 18V-8…

Någon här som vet/förstår det?

Cheers!
Rikard
 
R rikard454 skrev:
Hej alla!

Jag funderar på att köpa mig en mindre batteridriven handöverfräs/överhansfräs, eller ”handrouter” som Bosch kallar dom. Men jag blir inte klok på vad som är skillnaden mellan modellen GKF 18V-8 och GLF 18V-8…

Någon här som vet/förstår det?

Cheers!
Rikard
Skillnaden är att du kan använda GKF i TE600 sänkenhet, det kan du inte med GLF då den här annan kropp.
Bosch sänkenhet för GKF, visad med handtag och gradskala för precisionsarbete, kompatibel med TE600.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


GKF är mer mångsidig.
 
  • Gilla
rikard454
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Skillnaden är att du kan använda GKF i TE600 sänkenhet, det kan du inte med GLF då den här annan kropp.
[bild]

GKF är mer mångsidig.
Aha… Ja det var ju en bra finess! Ska se om jag kan hitta ett paket med GKF och TE600an någonstans.

Tack!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R rikard454 skrev:
Aha… Ja det var ju en bra finess! Ska se om jag kan hitta ett paket med GKF och TE600an någonstans.

Tack!
Billigast blir det nog att köpa den löst. 😇👍
GKF säljs i 3 olika varianter.

I kartong
I L-boxx
I L-boxx med TE600

Här ser du prisskillnaden i Tyskland.
Bosch fräsmaskin med olika tillbehörsalternativ och priser, inklusive L-boxx och TE600, visas på webbplatsen idealo.de.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch TE600 går att köpa för ca. 900:- på Amazon.
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.