Hej alla som har en Skil 1340 bordsåg.
Jag har en och den bara slutade köra igång så jag kollade strömställaren och där hade några kablar glidit av stiften och jag vet inte hur de skall sitta.
finns det någon som försiktig kan skruva av strömställaren och ta ett foto på hur de skall sitta.
Har letat förbryllat på nätet men inte hittat något om detta.
Kanske finns någon som sitter på el schemat till dessa?
 
B
Hade den här bilden liggande sen jag satte i mjukstart. Sen finns det en lång tråd här på forumet där det nog kan finnas fler bilder.
Elinstallation med blå, vita och svarta kablar genom en öppning i röd yta, relaterad till installationen av en mjukstart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
B breakman skrev:
Hade den här bilden liggande sen jag satte i mjukstart. Sen finns det en lång tråd här på forumet där det nog kan finnas fler bilder.
[bild]
Hej. Jag är inte så bra på forum och jag hittar inte dessa inlägg. Men vilken mjukstart har du monterat? och hur gjorde du? har du dokumenterat det.
 
B
Hej all som tittat denna trådd om mjukstart till Skil 1340 bordsåg.
Har du monterat en mjukstart och et råd till alla, var försiktig när ni öppnar boxen för kablarna kan vara så korta att de går av som på min.
Men har fått rätt på det igen om nu funkar som en mjukstarter skall.
skall rita ett schema och lägga upp senare i veckan ifall fler vill ha.
köpte min på Amazon
 
  • Gilla
breakman och 1 till
  • Laddar…
K Kildal skrev:
Hej. Jag är inte så bra på forum och jag hittar inte dessa inlägg. Men vilken mjukstart har du monterat? och hur gjorde du? har du dokumenterat det.
Tack för hjälpen och bilderna
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.