Hejsan tänkte införskaffa mig min första kap och gersåg och såg att skil 1320 AA är väldigt populär på bahaus iaf.
Tänkte höra om någon här har testat eller har en och vad ni tycker om den.
Tycker 3500 är ett väldigt bra pris för både såg och bord.
 
Jag har en, grymt nöjd. Relativt tyst, stark samt Enda dubbelgeringssågen i sin prisklass närmsta kostar det dubbla.
Hade dock gärna haft dragskenorna mot mig likt 1310-modellen för att spara utrymme mot vägg. Men man kan inte få allt.
 
  • Gilla
gustavholm
  • Laddar…
Tack så mycket
 
wildeside
P Pumabjörnen skrev:
Jag har en, grymt nöjd. Relativt tyst, stark samt Enda dubbelgeringssågen i sin prisklass närmsta kostar det dubbla.
Hade dock gärna haft dragskenorna mot mig likt 1310-modellen för att spara utrymme mot vägg. Men man kan inte få allt.
Är du fortfarande nöjd med sågen?
 
wildeside wildeside skrev:
Är du fortfarande nöjd med sågen?
Absolut👍
 
wildeside
P Pumabjörnen skrev:
Absolut👍
Vad bra då! hoppas jag blir det med, kom nyss hem med min Skil.
Så det är väl bara packa upp o provsåga.
Sen får jag pensionera min gamla Elu från 90 talet, iof fortfarande fullt fungerande skulle bara behöva en ny klinga för snyggare snitt.
 
wildeside
Såg något intressant på sågen o kartongen står det 2 års garanti men på Bauhaus hemsida står det 5 års garanti.
 
B
wildeside wildeside skrev:
Såg något intressant på sågen o kartongen står det 2 års garanti men på Bauhaus hemsida står det 5 års garanti.
Bauhaus kör väl alltid 5års garanti på elverktyg.
https://www.bauhaus.se/garantier/maskingaranti
 
wildeside
Inget jag forskat i, men det kan säkert stämma👍
 
wildeside wildeside skrev:
Vad bra då! hoppas jag blir det med, kom nyss hem med min Skil.
Så det är väl bara packa upp o provsåga.
Sen får jag pensionera min gamla Elu från 90 talet, iof fortfarande fullt fungerande skulle bara behöva en ny klinga för snyggare snitt.
Nöjd o belåten med nyinköpet?😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.