Hej

Har ett 20-tal skifferstenar i varierande storlek (40-100cm) som jag tänkte slänga. Vill bara kolla så att jag inte gör något dumt, de har väl inget värde va?

Tack
 
Du, eller någon annan, kan lägga golv med dem.
 
Var?
 
Nej de har inget som helst värde. Faktum är att man brukar få betala för att bli av med dem så därför är nog den bästa lösningen att ge dem till mig så hjälper jag dig att bli av med ditt problem... :)

Skämt åsido, kolla vad kvmpriset ligger på i ditt län och sätt ut dem på Blocket.
 
En hundring per kvadrat brukar man få för beggad skiffer. Är de oregelbundna och fina kan jag tänka mej att köpa dem - förutsatt att du bor i Stockholm. Annars köper jag av ngn annan i krokarna.
 
Är det nära Borås så är jag intresserad.
 
Tack för svaren, vi har 90 mil till stockholm så tyvärr, det får bli soptippen trots allt.
 
sätt ut dem på på blocket som någon sa. Dem är värda pengar och du slipper arbetet att köra dem till tippen
 
90 mil åt vilket håll? Vi letar begagnat skiffer och befinner oss 70 mil norr om.
 
frhe skrev:
90 mil åt vilket håll? Vi letar begagnat skiffer och befinner oss 70 mil norr om.
Tja, 90 mil söder om Sthlm hamnar du väl i Tyskland någonstans. Förlåt...
 
Det bor folk i Tyskland också har jag hört... ;-)
 
Hej, vi bor i Piteå, lite långt att köra för ett par stenar men det hade varit smidig lösning
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.