Hej alla på forumet.

Vi har därhemma lagt en ny altan (förra sommaren) i lärk, som vi blev bnöjda med. Det enda som nu saknas är skärmväggar som skall upp som vind/insynsskydd på båda kortsidorna. Jag har tidigar eftersökt prefab skärmar i lärk men inte hittat något.
Jag behöver lite inspiration och hjälp. Det lutar åt att jag får snickra ihop några skärmar själv, har någon på forumet några rekommendationer på vind/insynsskydd till alataner?
 
Skärmar - Jabo
Rackarns snygga skärmar! Har sett dom hos mina lokala trähandlare och de är faktiskt inte såå dyra som man kan tro...
 
Hejsan Wahlström och tackar för inputen.

Jag har gluttat igenom Jabos sortiment och de ser lockande ut.

Jag lyckades även luska fram data på den danska leverantören PLUS, som har en del snygga grejor.

För andra med intresse, ta en titt på Om Hegn, Pavilloner, Carporte, Forhaver osv. - PLUS A/S i hele Europa

Kravet "hemmifrån" är att det skall vara mer av insynsskydd, så att regeringen kan ligga och sola som det önskas, De snyggaste från Jabo, som dessutom finns i lärk skyddar inget vidare mot insyn, men vi får se.

Jag har funderingar på att sätta segeltak, så om man hittade något med marin anknytning vore det ju topp.

The search must go on....
 
Här kanske finns nåt?
Skärmväggar.se (Skärmväggar.se)

Googla Skärmväggar kan man ju också göra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.