Hej,

vad är detta vi har hittat i springorna i vårt innertak?

är som ett lurvigt litet bo med gammalt skinn (?) kvar i.

hittat ca 6-7 stycken sådana.
 
  • Lurvig struktur i springa i innertak som kan vara gammalt djurbo.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Lurvigt "bo"-liknande föremål i springan mellan innertaksplattor med rester av gammalt material.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Lurvigt litet bo med rester av gammalt skinn i en springa på ett vitt innertak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Lurvigt litet bo-liknande material i springa på ett innertak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har ni fått reda på vad det är? Verkar ha något liknande hos oss
 
sånt som finns i alla flerbostadshus ideg och i de hem som handlar i suspekta affärer med importerat gojs
 
returen returen skrev:
sånt som finns i alla flerbostadshus ideg och i de hem som handlar i suspekta affärer med importerat gojs
Oj, vad du verkar osmart. Nej det är inte från någon utländsk affär så som du verkar antyda, det var helt vanliga guldögonsländor
 
D drakoga skrev:
Har ni fått reda på vad det är? Verkar ha något liknande hos oss
Det var guldögonslöndor som lagt detta, helt ofarligt och är idag borta. Förra ägaren hade bara inte tagit bort dessa, kommer in några då och då men vi tar bort dem Innan de hinner göra något :)
 
Det får jag googla lite på vad det är för något. :)
 
F Fam. Joh skrev:
Oj, vad du verkar osmart. Nej det är inte från någon utländsk affär så som du verkar antyda, det var helt vanliga guldögonsländor
du är oförskämd och fördomsfull vilket jag tycker är värre.
dessutom kan du du inte tala om varför de kom in i boendet det kan ju knappast vara den förra innehavaren som avsiktligt haft uppfödning av dessa? eller är det det du antyder.
 
returen returen skrev:
du är oförskämd och fördomsfull vilket jag tycker är värre.
dessutom kan du du inte tala om varför de kom in i boendet det kan ju knappast vara den förra innehavaren som avsiktligt haft uppfödning av dessa? eller är det det du antyda
returen returen skrev:
du är oförskämd och fördomsfull vilket jag tycker är värre.
dessutom kan du du inte tala om varför de kom in i boendet det kan ju knappast vara den förra innehavaren som avsiktligt haft uppfödning av dessa? eller är det det du antyder.
Nej :) jag svarar endast på det du skriver och antyder, kan nog vem som helst räkna ut. Som sagt, helt vanliga guldögonsländor som finns utomhus, men förra ägaren brydde sig inte om att ta bort dessa och vi har ej haft problem sen dess, skönt va?
 
F Fam. Joh skrev:
Nej :) jag svarar endast på det du skriver och antyder, kan nog vem som helst räkna ut. Som sagt, helt vanliga guldögonsländor som finns utomhus, men förra ägaren brydde sig inte om att ta bort dessa och vi har ej haft problem sen dess, skönt va?
Du läser ut vad som inte finns för det tillhör dina fördomar, du tror att alla andra är likadana också en oönskad egenskap. Du inbillar dig problem som inte finns.
 
returen returen skrev:
Du läser ut vad som inte finns för det tillhör dina fördomar, du tror att alla andra är likadana också en oönskad egenskap. Du inbillar dig problem som inte finns.
Okej, vi säger så :)
 
F Fam. Joh skrev:
Okej, vi säger så :)
Vi har inte sagt någonting!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.