Ska göra en beställning på ett komplett uterum från willab eller halle. Vad på gång att beställa redan förra året men kom då inte till skott. Kollar jag på den gamla offerten så fick man då 20% på hela beställningen och jag har för mig att även willab hade någon rabatt att få.

Nu när jag har fått de nya offerterna så är det ordinariepris på allt. Ska man avvakta och se om det kommer någon ny kampanj eller betala fullt pris?

Känns ju lite surt att efterssom 20% blir en hel del pengar, ca 20000 i mitt fall.
 
Vi ska ochså beställa från Willab och enligt dem har de inte någon kampanj planerat. De hade en höstkampanj på 10% och de har en lagerrensningskampanj nu, men inte med våra partier dock...
 
Var på Willab i veckan, och de kommer att köra en kampanj i mitten av
Februari (10%)

Mvh
Mattias
 
MAttias_A skrev:
Var på Willab i veckan, och de kommer att köra en kampanj i mitten av
Februari (10%)

Mvh
Mattias
Är det på hela sortimentet då? Skulle vara rätt bra i så fall..
 
Låter ju bra, det verkar som om man ska avvakta ett tag med beställningen tills erbjudanden börjat trilla in...

Snackade med Halle idag och enligt dem så är det återförsäljaren som bestämmer när de vill ha kampanjer och då anpassar sig Halle efter dem.... låter lite flummigt men det är tydligen så de gör,
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.