M
Hejhej!

Jag är en student som arbetar med att utveckla och ta fram en ny sänggavel. Just nu gör jag en marknadsundersökning för att underlätta kommande arbete :) Skulle var jättetacksam om ni kunde gå in och svara på de 22 frågorna jag ställt. Tar ca 3 minuter och jag lottar dessutom ut 50 st Trisslotter som tack för hjälpen!

https://www.webbenkater.com/s/sanggavel

Hälsningar
Madelene
 
M
hejhej! tack för all hjälp som jag har fått hittills :) skulle bli jätteglad om någon ytterligare vill ställa upp på enkäten :)
 
Det vore kul att veta på vilken utbildning, och vid vilken högskola du går.

Lycka till i alla fall!
 
M
Men självklart! Har inte tänkt på att någon skulle vara intresserad utav att veta det. Ska börja mitt 5e år på Mälardalens Högskola där jag läser civilingenjörsprogrammet inom Innovation och Produktdesign :) Det här arbetet är en del inom mitt examensarbete som jag ska arbete med senare under hösten!
 
M
Har enkäten uppe nu i 2 veckor till :) tack så jättemycket till alla som ställt upp och hjälpt mig hittills! :)
 
Ifylld o klar, hoppas de hjälper
 
Svarade på frågorna även om en del av dem var lite märkliga, påpekade det i kommentarerna.
 
M
okej, dina svar kommer nog hjälpa mig betydligt tror jag även om de uppfattades som märkliga!
kommer ha enkäten öppen nu i någon dag till innan jag stänger ner den för utvärdering :) så om någon har tid så uppskattar jag verkligen denna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.