S
Det sitter en lapp som känns som papper på utsidan men det verkar som det är plastlager på baksidan. Ska den bort eller vara kvar?
Manualen är spårlöst försvunnen... :S

Det är en FRAMTID MW3

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00182566

 
  • IMG_0103.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lapp ??
Var ??

Är det jag som ser dåligt eller...
 
ja paul det gör du... haha...
min data skärm visar heller ingen lapp????

förklara?
mvh
estwing
 
Kan det bero på att lappen är så stor? :D
Visst sitter det en lapp inne i ugnen till höger bredvid belysningsgallert. :cool:
Å ä de en papperslapp ska den bort! ;)
 
Som jag ser det så är det vita något som ser ut att sitta fast med skruvar eller popnitar... :rolleyes:
 
Vad står det på lappen?
 
Börjar undra samma sak, sitter fast med "plastpluppar", står inget på. Hade inte sett den i min micro innan. Ska se om jag hittar bruksanvisningen...
 
Den skall sitta kvar, det är ett skydd över öppningen som släpper ut mikrovågor i ugnen.
 
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
 
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
 
Immobil skrev:
Kan det bero på att lappen är så stor? :D
Visst sitter det en lapp inne i ugnen till höger bredvid belysningsgallert. :cool:
Å ä de en papperslapp ska den bort! ;)

Sååå... var är den stora lappen... :rolleyes:;)
 
S
Okej, tack alla!
Tur man frågade först... har aldrig sett något liknande förr.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.