Hej någon som byggt Villa Horizont (två) ??
 
Nix, men byggt ett Johanna 5 från Sjödalshus.
 
Jag har byggt Sjödalshus Horizont (2), vad vill du veta?
 
Jag vill väl veta det alla frågar...nämligen priset ;-) Och vilka erfarenheter ni har av Sjödalshus?, vart byggde ni? Gjorde ni några ändringar?

MVH Patrik o Fredrika
 
Priset har jag inte klart hur det slutade. Vi är jättenöjda med Sjödalshus, framför allt säljaren. Vi gjorde om en hel del. Vi flyttade ut vägen vid huvudentren så att vi fick en större matplats, entredörren är på samma plats så man går in under tak inna man går in i huset. Vi bytte till fönster i "vanlig" höjd, entren är ut mot gatan och vill inte att alla ska se in. Åt andra hållet satte vi fönster från golvet. Sorum 2 och 4 har vi gjort lika stora, så det inte skulle bli något tjafs om vem som har störst rum. Klädkammaren har vi tagit bort och gjort ett lekrum av den ytan + rum 3, ingen dörr. I tvättstugan tog jag bort vägg mot köket och dörren så det blev lite större. Köket är vitt med granitbänkar. Vi har byggt i Strängnäs.
 
ok, intressant...har tänkt oss en liknande lösning på sovrummen, skulle vara väldigt roligt att se er planlösning, går det att ordna?

Roligt att höra att ni är nöjda med Sjödalshus.
 
Ska se vad jag kan göra. Skicka ett PM med någon form av adress
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.