Har märkt att själva sidhuvudet med menyn ibland inte visas när jag går in på siten. Dvs den här Skärmdump av ByggaHus.se's webbsida med öppen menyn, som visar navigationsalternativ och sökfält.
Jag kör Chrome på iOS, iPad.
Det känns som att det har börjat inträffa de senaste 3-4 dagarna.
Löser sig med omstart av Chrome. Är det något som bara jag drabbas av?
 
M MatCan skrev:
Har märkt att själva sidhuvudet med menyn ibland inte visas när jag går in på siten. Dvs den här [bild]
Jag kör Chrome på iOS, iPad.
Det känns som att det har börjat inträffa de senaste 3-4 dagarna.
Löser sig med omstart av Chrome. Är det något som bara jag drabbas av?
Jag har också haft problemet.
 
Ett smalt fönster så får du menyraden upptill i sidhuvudet.
Ett brett fönster så får du en kolumn till vänster med alla menyval.
Inläggen har en fast maxbredd och när fönstret blir tillräckligt brett får den vertikala menyn plats och man får då mer plats på höjden för att visa mer.
 
Det är jag medveten om.
Jag har dock samma iPad med samma skärm som alltid och det är bara ibland som sidhuvudet försvinner (det är inte bara menyn som försvinner utan allt i sidhuvudet, tex byggahus loggan) och i de fallen så hamnar menyn inte till vänster utan hela sidhuvudet inkl menyn är helt borta. Får ta en skärmdump näst gång det händer
 
M MatCan skrev:
Har märkt att själva sidhuvudet med menyn ibland inte visas när jag går in på siten. Dvs den här [bild]
Jag kör Chrome på iOS, iPad.
Det känns som att det har börjat inträffa de senaste 3-4 dagarna.
Löser sig med omstart av Chrome. Är det något som bara jag drabbas av?
Kommer du ihåg vilken sida eller typ av sida det hände på (forumtråd, artikel, startsidan)? Försvinner den på alla sidor tills du startat om eller vissa sidor ibland bara?
 
Kommer faktiskt inte ihåg exakt men jag var i forumet inte en artikel eller startsidan. Nu har det dock inte hänt sedan jag skrev inlägget.
 
  • Gilla
cnils
  • Laddar…
Nu hände det igen: Skärmdump av diskussionsforum där en användare beskriver ett problem med webbläsaren Chrome.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För att få tillbaka det måste jag starta om Chrome. Räcker inte att Ladda om sidan.
Efter omstart ser det rätt ut igen Skärmbild av ett diskussionsforum, med en reklambanner för solenergi och olika forumtrådar listade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser att jag hamnade i Allmänt om hus - Miljö & Hälsa Vilket är märkligt eftersom jag gick direkt in på https://www.byggahus.se/forum/ och inte hade klickat mig vidare i forumet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.