Införskaffat dessa uttag för att ha bredvid sängen då det kändes smidigt med 3 brunnar, tex sänglampa, laddare för klocka & telefon, Perfekt så långt!

Men oj va dåliga dom ojordade är, vissa apparaters kontakter funkar bra och andra glappar.

Har jag fått måndagsexemplar, eller är dessa uttag så här dåliga? Känns budget, finns det någon annan fabrikatör med liknande lösning?
 
  • Vägguttag från Schneider Electric med tre anslutningar, märkt som Exxact 3-vägs Kombiuttag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för förslaget, men önskar en mer permanent lösning.

Alternativ jag hittat är singeluttag med dubbla usb-a. Men är osäker om det täcker 1,5 dosorna som sitter på vardera sida sängen.
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Tack för förslaget, men önskar en mer permanent lösning.

Alternativ jag hittat är singeluttag med dubbla usb-a. Men är osäker om det täcker 1,5 dosorna som sitter på vardera sida sängen.
Nej, det ska du inte ha.

Du kan ta
E18 484 89 tre vägars uttag.
eller
E18 484 86 med två vägar.
 
M MEE-84 skrev:
Nej, det ska du inte ha.

Du kan ta
E18 484 89 tre vägars uttag.
eller
E18 484 86 med två vägar.
Elko Plus hade vi innan vi gjorde bytet
 
Totte_S
Det som är bra med schneiders uttag är sidoinföringen som inte knäcker kablarna när möbler åker emot, tex säng/soffa.
Finns det andra seriösa märken med sidoinföring? Har några idiotiskt placerade uttag som behöver bytas, och jag håller med om att schneiders känns halvdant. Enbart en skruv som håller fast uttaget och det sitter ganska dåligt redan som nytt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.