A
Hej

Undrar om någon har handlat från http://www.saunainter.com/ erfarenheter ? Positiva / negativa ?

Funderar själv på att köpa Harvia Legend 150 inkl stålskorsten och skyddsplåtar därifrån.

:)
 
dom hade ju riktigt bra priser på bastupanel med:)...hur mycket får man lägga på
innan man har grejorna hemma...har du kollat det?
/
M
 
A
Hur menar du ? Jag kommer handla för över 1000€ och då är frakten gratis....


trojlee skrev:
dom hade ju riktigt bra priser på bastupanel med:)...hur mycket får man lägga på
innan man har grejorna hemma...har du kollat det?
/
M
 
vart ligger själva företaget?är det i eu-land så man slipper tull&moms..?
/
M
 
A
Japp Saunainter ligger i Estland i Tallinn.

Företagsinformation:

SaunaInter ™
Saunamaailm OY
Pärnu mnt.238, 11622
Tallinn, Estland


Juridisk information:

Reg.No. 10113432
VAT: EE100342105
IBAN: EE331010220010644019
SWIFT: EEUHEE2X


Kontaktinformation:

Tel: + 372 6 140 310
Fax: + 372 6 140 309
E-mail: info@saunamaailm.ee



trojlee skrev:
vart ligger själva företaget?är det i eu-land så man slipper tull&moms..?
/
M
 
A
haz_69 skrev:
Hej

Undrar om någon har handlat från [länk] erfarenheter ? Positiva / negativa ?

Funderar själv på att köpa Harvia Legend 150 inkl stålskorsten och skyddsplåtar därifrån.

:)
NU har jag beställt för drygt 1500€ hoppas att de levererar :S annars .....
 
A
I torsdags fick jag mina grejor , allt har funkat perfekt ! :)
 
Kul att höra, jag sitter o skissar på bastu. Att beställa från dom verkar blir en självklarhet. Jag bor i Norge så utbudet av snygga ugnar som går på 230V är begränsat. Hittade till slut en pelar ugn som verkar fin. Kostar 1000 euro på saunainter men över 20'000 nok här.

Men projektet får vänta ett år. I sommar ska taket bytas.

Är det fler som handlat från den här butiken?
Skriv gärna en rad om erea upplevelser!
 
handla inte av saunainter inga garantier gäller blev blåst på 5000kr ingen returrätt av stenar som var skadade bara jobbiga att ha med att göra bortförklaringar tycker man ska vara nöjd med 100kr i ersättning jag ville ha produkten utbytt inte 100kr i ersättning varning handla inte av dom billiga men ingen service när det blir problem dumma svar och idiotförklaringar på mail och telefon
:thumbdown:
 
Redigerat av moderator:
Min erfarenhet:

Jag köpte allt till man bastu som enligt planen blev byggd i sommar. Nästan allt gick smärtfritt.
En bastulav front blev levererad i fel färg(thermo asp istället för asp) detta ordnade dom ganska bra efter lite tjat.

Jag köpte en led driver som inte gick att dimma. Nu skrev de ju inte att den kan dimmas heller så det felat får jag nog ta själv.

Service har varit okej och eftersom jag sparade ca en stor slant på att handla från dom så är jag nöjd.
 
BalooMannen: Fick moms avdraget? (til norge)???

MVH
Sake
 
Ja - inga problem!
 
Men kolla lakkapaa.com också! Jag köpte bustu kamin från dom helo rocher för 839 Euro är riktigt bra pris!
Sauna satu isolering köpte jag från bauhaus sverige
 
Ja Lakkapää känner jag till väl, de är från min hemstad :-D
Men tack för tips, hade inte tänkt at de finns på nätet, brukar ju gå dit fysisk....när jag besöker föräldrarna.
Mvh
Sakke
 
hur kan man säga att dom är bra om man får tjafsa med dom låter svåger svar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.