Vi var tidigare inne på Viggen från LB-hus men har nu börjat snegla lite åt Sandhamn från A-hus. Det är både större och billigare...och faktiskt lika "kul". Kolla in: http://www.a-hus.se/villor/pdf/Sandhamn.pdf

Är det någon som byggt Sandhamn? Eller kanske något annat hus från A-hus? Vill veta så mycket som möjligt :)

Mvh
Tina
 
vad har du fått för pris på sandhamn??
 
1 795 000 nyckelfärdigt...vi ska bygga i Lomma så jag har fått priset av Malmö-kontoret.
 
Ååå! Den planlösningen gillade jag!!! :D. Vad ingår i priset?? Är det standard? Och vad är isf standard??

Hade jag varit du, så hade jag nog valt Sandhamn. Och hade jag kunnat göra det nu, så hade det nog kunnat vara intressant för oss också. Dessvärre får vi endast bygga 140 kvm, så det mesta fallar liksom bort :-/

Hmm.. kikade på Viggen nyss.. oavsett priset så hade jag ändå valt Sandhamn! Lycka till med ert val!!
 
Hej!
Köket på bilden är standard fast med svart alt vit fläktkåpa. Röstfria maskiner kostar 16000:- extra. Jag tror inte heller att vitrinskåp eller granitskiva ingår men det är ju ingen stor kostnad. Priset avser dock trähus och vi vill nog helst ha puts. Det brukar ju kosta ca 100 000 extra. Ryggåstak ingår ej, versionen på bilden kostar 60 00:- extra...men då är det halva huset. Ryggåstak i enbart vardagsrum är betydligt billigare. Annars är det det vanliga som ingår: golvvärme, parkett (ek, björk, lönn eller ask), helkaklat i bad/dusch/tvätt, Marbodalkök, Vedum badrumsinredning...en liten bonus är att centraldammsugare ingår.
Vi var och kollade på ett i Trelleborg igår och det var fint:). :)
Mvh
Tina
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.