Samsung kylskåp 12.000 kr
Efter 3 år hår 2 st lådor sönder i kylskåpsdörren beställer nya 600 kr.
Dd nya går sönder direkt och tekpas med silvertejp då det inte känns rimligt att beställa nya lådor igen.
Flera av glasskivorna Interiör av ett Samsung kylskåp med trasiga och tejpade plastdelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Interiör av ett kylskåp med spruckna plastdelar på glasskivor och trasiga lådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trasig kylskåpslåda i dörr med sprucken plast, förstärkt med silvertejp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kylskåpsdörr med söndriga lådor tejpade med silvertejp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Samsung kylskåp med flera papperslappar på dörren och tejpade delar, tecken på slitage och behov av reparation. Lista över reservdelar med produktnamn och priser för vitvaror inklusive Samsung kylskåp och Siemens produkter. har nu spruckna plastdelar-se bilderna.
Efter 6 år går kylskåpet sönder.
Kontaktar Samsung som vill att vi bokar en reparatör genom dem. Kostnad 1200 kr.
De säger att olja har läckt o orsakat då kompressorn gått sönder.
De har 10 års garanti på kompressorer men uppger att de inte tänker ge oss ett nytt kylskåp då de inte tycker att det är problemet.
Så någon som har tips om bättre kvalitet på kylskåp?
Behöver ett nytt som förhoppningsvis kan matcha frysskåpet bredvid.
 
  • Gilla
segv
  • Laddar…
Jag har en Samsung kyl/frys, och håller med om lådorna! Har tejpat med silvertejp, beställt nya för dyra pengar.. och sen haft sönder igen. Har inte haft några andra problem dock..
 
  • Gilla
Antigua
  • Laddar…
En apelsin En apelsin skrev:
Jag har en Samsung kyl/frys, och håller med om lådorna! Har tejpat med silvertejp, beställt nya för dyra pengar.. och sen haft sönder igen. Har inte haft några andra problem dock..
När jag vad barn var alla hyllplan gjorda i metall som ett galler o de höll bra. Verkligen konstigt hur dålig kvalitet det är nuförtiden. Hoppas själva din kyl/frys håller ett tag till!
 
C
Glad att vi har kvar vårt Husqvarna Grand Menu från 80-talet. Det håller nog 40 år till :geek:
 
  • Gilla
Nalleman64 och 3 till
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Glad att vi har kvar vårt Husqvarna Grand Menu från 80-talet. Det håller nog 40 år till :geek:
Ja det är ett sådant man får leta efter:) bara att säga GRATTIS!!!
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Bidrar med ilsken bild på min usla grönsakslåda.

Julen är förstörd!

En öppen grönsakslåda i kylskåp fylld med frusna morötter och is, som ser förstörda ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Antigua
  • Laddar…
En apelsin En apelsin skrev:
Bidrar med ilsken bild på min usla grönsakslåda.

Julen är förstörd!

[bild]
Ja urdåligt!
 
  • Gilla
En apelsin
  • Laddar…
A Antigua skrev:
Ja urdåligt!
Ska i vart fall bli gott med morötter. När barnen sover, åker silvertejpen fram igen.
 
Ja silvertejp sägs laga mycket. Samsung borde skicka ned ett par rullar med dina vitvaror i butikerna så kunderna vet att de kommer behövas:crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.