Hej på er!
Önskar få tips på en bra hantverkare/snickare som kan ta upp hål i en garagevägg och sätta in några fönster. Har ett garage som helt saknar fönster.

Ha en bra dag där ute!
Johan
 
Lättast är nog att ta kontakt med några mindre firmor och begära en offert. Beroende på hur garaget är uppbyggt kan det i värsta fall med fel gubbe skena iväg i kostnad. Det kanske inte bara är att att ta till motorsågen och göra ett hål och stoppa in ett nytt fönster. Förmodligen kapar du någon stående regel och det skall göras avväxlingar. Då gäller det att komma åt reglarna på varje sida om hålet. Det blir med andra ord kanske nödvändigt att klä av väggen lite för att komma till.
 
Ja. Precis. Du har helt rätt JanneL. Eftersom jag varken har kunskap eller tid (bor ej i Varberg) till detta så tänkte jag att en person som har erfarenhet av jobb som detta garanterat gör det bättre men framför allt snabbare än om jag själv skulle göra det. Så jag undrar bara om någon i Varbergstrakten kan rekommendera en bra snickare eller annan kille/tjej med rätt kunskaper och verktyg. Ska ta in offerter från några olika men om det finns klåpare i regionen så stryker jag dem från listan direkt. Likaså om någon kan visa upp goda referenser så blir de ju extra intressanta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.