Hej
Vi har kollat runt lite på sängar och upptäckt Viking Silvia Royal continental för 22700 kr 180X200 inkl bästa latex bäddmatrass med quallofill.
Den har pocket i alla lager (3st). Vad jag förstår är det endats extremt lyxiga sängar som har detta med helt andra priser. Den känns mycket skön vid prov.

Har någon erfarenhet från Viking i allmänhet och denna modell synnerhet?

Mitt alternativ till denna är en Wonderland Windsor continental 180x200 med bästa latex bäddmadrass för 27500 kr.

Även ekornes svane hilton coninental 20950 är väl prisvärd??

Har lagt ned carpe diam, hästen jensen pga att jag är övertygad om att dom är på tok för dyra i förhållande till vad man får (marknadsföring, onödig detaljkvalitet som inte ger bättre sovkomfort)

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter på ovanstående köpalternativ (VIKING, wonderland, svane)

MVH Tomas
 
Inget snack om saken! Jag skulle valt W-land Windsor, snyggare, bättre kvalité och en av marknadens skönaste sängar, deras skulderzon är outstanding. OK, är lite partisk i saken jobbar med sängar och däribland W-land, men kan helt ärligt säga att det är det märket som jag aldrig har problem med.

Att du har pocketreså i underbädden är ren overkill!! Har det själv i min säng (Jensen Supreme) och den har jag fått stabilisera upp för att underbädden inte ger tillräckligt med stöd pga pocketresån.

27.500:- är dessutom ett bra pris på sängen.

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.