Vi funderar på att köpa ett färdigt byggt visningshus från ovannämnda hustillverkare. Jag misstänker att detta är fd Team Boro i Valdemarsvik. Om jag är rätt informerad så är det nu VästkustVillan som äger S:t Anna hus. Det är ett prefabhus som levererads i två eller tre moduler och det verkar onekligen väldigt fint + bra standard.

Är det någon som har erfarenheter från S:t Anna Hus?
 
Har aldrig hört talas om företaget finns det någon hemsida man kan spåna lite på.
 
Adressen till hemsidan är www.st-annahus.se. Hemsidan verkar ha kommit upp nu i veckan.
 
Bra den ska vi undersöka.
 
:-/ Hmmm vänta nu ett tag det råkar inte vara så att du själv jobbar på företaget. ???
 
Här kommer lite info ang S:t Anna Hus i Valdemarsvik, Denna info kommer ifrån UC AB

S:T Anna Hus i Valdemarsvik AB
Organisationsnummer: 556658-4313


Adressuppgifter
Adress: Grännäsvägen

Postnummer: 61595

Postort: Valdemarsvik

Län för säte: Västra Götalands län

Telefon: 0123-46670


Verksamhetsfakta
Verksamhet: Tillverkning av monteringsfärdiga trähus

Inregistrerat:
2004-03

Anställda (st): 20 - 49


Ekonomi/Trend
Bokslut saknas
 
Företaget som vi köpte tomten av och som även är vår grundentreprenör säljer st:Annahus (www.fastighetscenter.se). Vårt hus (Hjältevadshus) kommer på tisdag och ett st:Annahus kommer på tomten framför oss samma vecka. Vad jag har hört om de husen så ska de vara mycket lika Hjältevadshus, dock lite bättre "standard".
 
Intressant att höra att de har mer än ett byggt hus bakom sig. Det är gamla Team Boro fabriken som nu drivs av Borohus och Västkustvillan.

Ganska stor priskillnad mellan Haninge och här i småland. Går en tomt i Haninge loss på 1.3 milj??

Nej ingen av oss i denna familj arbetar på St Anna hus..
 
Vår tomt i Haninge kostade 850.000 (ca. 1080kvm) och tomterna inom samma område har haft priser omkring 850´-1100´. Sen tillkommer ju vattenanslutning ca. 125.000
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.