A
Har just beställt detta set på Clas Ohlsson
http://www.clasohlson.com/se/Verktygsset-Ryobi-One-Plus-CLK183-18-V/Pr407933000
för 899kr

Alltså Ryobi 18v set med Skruvdragare, Sticksåg och Slipmus och ett batteri o laddare.
Har varit ute efter en hyffsad skruvdragare, och den där verka rju hyffsad, och då fick man ju lite på köpet också, så jag slog till.

Nu är ju få frågan om det är hyffsat, eller inte? Jämfört med Grön Bosch t.ex, mycket sämre eller likvärdig?
 
Hallo,

Det är ju inte proffskvalitet på något sätt, och jag skulle inte säga att de mäter sig med grön bosch. Men de är absolut likvärdiga med många andra i sitt segment. Och en jättefördel är ju One Plus systemet. Det finns ju typ allt.
Om du inte har ett jättebehov av något specifikt verktyg som tex en grym skruvdragare, så tycker jag detta verkar vara ett bra paket. Och för det priset!!! Shit pommes. Nästan så jag blir sugen själv, fast jag inte vill ha det :)
Det följer bara med ett batteri. Det är klent, men går ju att köpa efteråt (har sett att de brukar ha erbjudnaden på batterier på tex k-rauta.)

Mvh

Stefan
 
Tack för tipset!
Beställde precis samma, men jag hade även 100kr rabatt att utnyttja, så 799:- för det setet känns helt OK.
Har faktiskt klämt på denna skruvdragaren på CO, och den känns bra i butik iaf.
Kan tillägga att vi har en 12V Ryobi på jobbet och den funkar kanon, balans och grepp passar mig perfekt.
 
Tyckte skruvdragaren var väl stor och tung när jag kände på den, men behöver man dom andra grejerna och vill köra deras one+ system är det ju väldigt bra pris. Kostar ju typ mindre än att köpa löst paket med laddare och ett batteri..
 
P
ja ett batteri kostare nästan lika mycket som hela paketet :thumbdown: 2 styckna borde ingå, men annars va det ett riktigt bra pris!
 
A
Ja det var ju det jag tyckte, man får ju så mycket för dom pengarna, och det är ju iaf lite Vridmoment i den, så för mig fungerar den bra. Jag drar lite skruv ibland, men borrar desto mer, så det va rju bra med lite högre varv. För det priset får man ju bara sånt som inte har lika bra vridmoment och varvtal, och absolut inte så mycket på köpet :) O man får väl ta att det bara är ett batteri just på grund av priset.

Så jag tror jag blir nöjd.
 
Ja absolut, batterier kan du säkert hitta billigt på tradera vid behov.
Du kommer nog bli nöjd!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.