En väl använd Tjep model 90/F18 Combi. Har använts en hel del så den har spår såklart men funkar bra. Säljes då jag fick en ny Essve som jag tyckte var snäppet vassare. Pris 450:-
Spikpistol av märket TJEP, modell 90/40 RF 18, använd för fastsättning, svart och silverfärgad, kopplingsstycke synligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Trend router table insert plate. Använd så den har lite smårepor och 3 borrade hål(vet inte till vilken fräs). En av skruvarna till clipsen saknas men clipset finns, bara ta en ny skruv. 200:-
Trend routerbord infällningsplatta med reglage, röda insatser, monterad på arbetsbänk. Verkstadsmiljö, industriell användning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

finns att klämma på och hämtas i Åtvidaberg. Kan eventuellt tas med till Linköping alternativt skickas.

mvh Sami
 
SamiHus SamiHus skrev:
En väl använd Tjep model 90/F18 Combi. Har använts en hel del så den har spår såklart men funkar bra. Säljes då jag fick en ny Essve som jag tyckte var snäppet vassare. Pris 450:-
[bild]


Trend router table insert plate. Använd så den har lite smårepor och 3 borrade hål(vet inte till vilken fräs). En av skruvarna till clipsen saknas men clipset finns, bara ta en ny skruv. 200:-
[bild]
finns att klämma på och hämtas i Åtvidaberg. Kan eventuellt tas med till Linköping alternativt skickas.

mvh Sami
Jag köper gärna fräsplattan.
Mvh
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.