Jag vill med mitt inlägg bara varna alla som läser detta att aldrig, aldrig, aldrig:@ anlita Ronald Karlsson vilken har en egen firma i Täby.q(;^;)p

Han gör ett bra första intryck för en oinvigd men är en riktig klåpare vilken inte håller det han lovar. Han betalar inte sina hantverkare och underleverantörer vilket leder till kraftiga förseningar med viten och många slutbesiktningar innan det till slut blir godkänt.

Han ringer aldrig tillbaka och låter tiden bara gå utan att det händer något. Till slut orkar du inte kämpa längre, vilket är det han vill.
 
Har själv varit i kontakt med honom i form av underentreprenör för ca 6 år sen..samma visa då som du beskriver, har i efterhand hört att det varit likadant genom alla år han drivit sitt företag
Vet ett flertal leverantörer förutom jag, som verkligen blivit rejält blåsta av honom, och de själva hamnat i trångmål.
Jag blir inte direkt förvånad att denna tråd nu dyker upp här, allt han gör är oerhört utstuderat, karln är hal som ål och det slutar illa för alla inblandade parter så fort han är inblandad.
Nää...håll er undan....han är totalt opålitlig och drar sig inte för något för att komma undan sitt ansvar.

Jag lider dock med dig som hamnat i hans klor, hoppas verkligen det löser sig för er.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.