Tänkte på det här med vad vi har varit med om som kan ha varit roligt under vår tid som hantverkare och lite roliga händelser under vår resa.

alla har vi väl varit med om en som vet allt kan allt och gjort allt.
Jag började jobba som reperatör på 1980 talet och med inriktning mot vvs/el och då fick jag följa med en äldre herre som minnsan ha de gjort allt.Den här dagen så ringde dom från köket och sa att det var stopp i tjejernas toalett så jag fick följa med herren som visste allt.I en kulvet högt upp i taket hade herren satt ett avlopp till tjejernas toalett och det var väldigt högt upp så en lång stege fick vi hämta och det var precis så herren nåde upp med raka armar.Nu skulle han försöka ta loss böjen på avloppsröret och som alla förstår så tänkte jag att man kan väl inte stå rakt under på stegen om han får lossa böjen så kommer han få all skit på sig?Men han vet väl vad han gör och plötsligt lossade röret och visst fick han all skit över sig.När han tittade ner på mig från stegen så såg jag att han hade en tampong fastklitsrad hängandes över näsan och kinden och då brast det fullstängt för mig för det kommer jag aldrig glömma.
 
  • Haha
kulle och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.