A
Hej.
Kommer aldrig välja annat än Folksam i framtiden då det stora andra försäkringsbolaget anlitade ett röksaneringsförersg som dröjde flera dagar att komma med inspektion och som sket i att använda ozonapparat från början. för att lura mug och spara pengar sa det kategoriskt att det inte luktade rök slls .
spelade in att en av saneringstjrjerna sa tvärtom och vid möte med försäkrbolaget tog jag med vittne.
de låtsades som om de sldrig bytt ut skadad köksfläkt/rör och vägear ge mug nu namnet på fläktfirman som kom och tog bort spisfläkten/röret så jag inte kan bevisa hos ARN att skada skett i huset.

mina ögon är ännu röda från doftfri plaströk som satt sig i väggar pga dröjsmål att åtgärda röken.
bolaget ville inte ge mig ett öre först men jag sa jag spelat in att de sagt det luktade rök i huset.

har du gått vidare till ARN i samma situation?
Skadenämnden hos försäkringsbolagen är ett skämt då de jobbar hos bolaget och skyddae bolagets åsikter.
jag har begärt thermal fogging för plaströk kvar i väggar men bolagets högsta chef vägrae kommunicera alls innan de fattade beslut att avsluta.

hae du råkat ur för liknande ocg vad gjorde du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.