Hej alla forumnissar.

Jag har ledsnat på plastbackar som är veka och spricker vid kyla. Att de måste ha lock eller vändas en viss väg för att staplas. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig att hitta en plastback till ett bra pris.

Visst, jag har googlat och hittat, priset står oftast inte utan det är på offertbegäran, hur många pallar vill jag beställa - suck.

Var kan jag hitta en plastback 300x400, helt en höjd mellan 90-150? Till ett bra pris? Där man inte behöver köpa 400st.

Bifogar bild så att ni kan se vad jag är ute efter.

Tack på förhand.

Grå, stapelbar plastback med förstärkta sidor och utan lock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bauhaus har grå plastback som är 30x40 cm och ser ut som din, men tyvärr dubbelt så hög (22 cm). Finns några andra varianter/mått också.
 
Kanske du skulle kunna kolla i Norge.

Därifrån verkar mina komma. Mycket stabila och bra efter 40 år :)

Vit plastlåda märkt "MJÖLK" på gräsmatta, använd för mejeriprodukter, visar hållbarhet över tid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Intressanta svar. KoW, din back verkar ju hålla i evighet, jag ska se om jag kan hitta i den storlek jag var ute efter. Bauhaus var väldigt likt men precis som du nämner siggebo att de var lite väl höga. Jag tänker ha verktyg och liknande i dem och då vill jag inte ha för höga backar.
 
Ajprodukter tror jag har något liknade. Vi har många på jobbet som är bra kvalitet där ifrån
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Hör med något lokalt bageri om du kan få köpa loss några brödbackar? Har ett gäng såna på lagret för att samla ihop skruv paket och lite allt möjligt. Ser ut som den du söker men med perforerad botten
 
Härligt med alla förslag, tackar.
Som några har nämnt så är det här med perforerad botten att fundera på. Jag skulle nog föredra en ej perforerad botten.
Jag ska följa upp några av tipsen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.