Vi undrar om klipparen tianchen duger om man är nöjd med avklippt gräs. :)

Vi bryr oss inte så mycket om buller för mer än en åkgräsklippare kan det väl ändå inte handla om?

Många som köpt den har lämnat recensioner att de är nöjda men mer än så säger ju inte recensionerna och de som inte är nöjda finns kanske inte där.

Bör man köpa på hösten eller ligger de på samma pris även på våren? Med lithiumbatteri och 2000kvm tomt kostar de 11995. Helt klart rätt pris för vår plånbok. '

Vill veta om den klarar lutning som den lovar. :)

http://www.blocket.se/stockholm/Rob...mest_prisvarda__35228715.htm?ca=11&w=1&last=1

Vad händer med robotklipparen vid åska?
 
jag har en sådan det har varit en del problem men de ska var lösta nu
Har fått 4 uppgraderingar på mjukvaran och byggt om kretskortet till slingan en gång
Nu har den funkat bra .Den är inte högljud efter att jag bytt drivmotorerna
Alla de här sakerna ska vara åtgärdade på de som kommer till våren
De ska även ha monterat in gyro så den ska gå rakt upp i sluttningar nu svänger min ner igen
Klipp resultatet är bra tycker jag Kommer nog att vara en bra klippare när barnsjukdommarna är åtgärdade
Vänta till våren så ni får av de nya uppdaterade klipparna
 
  • Gilla
Biber
  • Laddar…
Hej Christer.Vilken tip av tianchen robotgräsklipparen har du?Var kan man köpa kretskort och annat i fal det behövs?
Har själv en Tianchen fg158 och inte använt den än.
 
Antar eftersom det skrevs 2011 att det är L2900 ingen höjdare dom nya ska det vara
 
Har du någon du hatar mer än något annat på den här planeten? Ja köp och ge bort en Tianchen.
 
T

Redigerad av mod, Återförsäljare.

//OpiMaza
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.