Inte billigare än vad iMower var, verkar vara en liknande produkt och iMower försvann väldigt fort p.g.a patentintrång.

Nu är det ju dina pengar så du gör som du vill, 7000:- är inte hela världen att bli av med om det visar sig vara skit. Funkar det så är det ju ett bra pris.

Själv hade jag aldrig köpt en maskin från ett företag som inte skriver ut namn, adress eller kontaktinformation på de som har företaget. Inte heller finns org. nr, bankgiro, postgiro eller så på hemsidan. Bara ett mobilnummer som går till en privatperson brukar jag också akta mig för, men i det här fallet var det i alla fall registrerat på någon.

Jag tycker inte heller att webklippet.se känns så himla bra, det blir liksom lite oseriöst när man säljer robotklippare, silversmycken och kosttillskott i samma webshop.

För övrigt finns det några saker som är bra att tänka på när det gäller affärer:
1) Det föds en idiot varje minut
2) Låter det för bra för att vara sant är det antagligen just det.

Ursäkta om jag låter lite aggressiv i tonen, men det skrivs väldigt ofta i tidningar eller så kommer det ett reportage i Plus om folk som har blivit lurade. Alla företag är inte speciellt trevliga och många som handlar är jäkligt naiva.

Köper du en kan du ju ändå höra av dig om hur det gick.
 
Historien har dessutom visat att icke etablerade märken, där riskerar man att inte få någon att ta garanti ärenden.
Man får vad man betalar för och om något kostar hälften av t.ex. husqvarna, så är det troligtvis inte lika bra ;)
 
Du missade nog min fråga..

Jag skall inte köpa någon! Jag undrade om någon har erfarenhet av produkten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.