Hej. Letar efter ritning på trädgårdsmöbler av äldre modell. Tänker på den typen med tunna ribbor som man ofta ser vitmålade.
Någon som vet var man kan hitta det?
 
L LMC400 skrev:
Hej. Letar efter ritning på trädgårdsmöbler av äldre modell. Tänker på den typen med tunna ribbor som man ofta ser vitmålade.
Någon som vet var man kan hitta det?
Finns en bok tt låna på biblioteket, jag har tipsat om den tidigare. Kan se om jag hittar namnet igen.
 
  • Gilla
LMC400
  • Laddar…

Klassiska trädgårdsmöbler att snickra själv​

av Peter Långberg

Finns p många bibliotek, eller att köpa för ohemult mycket pengar på tradera.
 
  • Gilla
LMC400
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Finns en bok tt låna på biblioteket, jag har tipsat om den tidigare. Kan se om jag hittar namnet igen.
Tack för svar. Hade varit roligt om du hittar det. Jag är inte så "hemma" ännu på det här forumet annars kunde jag kanske klarat ut det själv 🙂
 
MrJay
L LMC400 skrev:
Tack för svar. Hade varit roligt om du hittar det.
Du fick svaret med boktiteln igår ju?
 
  • Gilla
LMC400
  • Laddar…
L LMC400 skrev:
Tack för svar. Hade varit roligt om du hittar det. Jag är inte så "hemma" ännu på det här forumet annars kunde jag kanske klarat ut det själv 🙂
Inlägg tre är alltså titel p bok och författare :)
 
  • Gilla
LMC400
  • Laddar…
OM man tänker lite långsiktigt kan man lägga in ett önskemål på utgången bok i Antikvariat.net.

Jag har lyckats ett par gånger.
 
  • Gilla
LMC400
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Inlägg tre är alltså titel p bok och författare :)
Tack! Ser det NU... Som sagt, inte vass på forumet ännu. Letade efter den boken men den verkar inte finnas någonstanns mer än på Tradera som ni skrev här. Såg att boken kostat runt en hundring när den gavs ut så 750 kr på Tradera är jag inte beredd att lägga. Har mailat biblioteket för att se om de har den
 
MrJay MrJay skrev:
Du fick svaret med boktiteln igår ju?
Jo såg det först NU. Behöver en bättre blindkäpp 😁
 
L LMC400 skrev:
Tack! Ser det NU... Som sagt, inte vass på forumet ännu. Letade efter den boken men den verkar inte finnas någonstanns mer än på Tradera som ni skrev här. Såg att boken kostat runt en hundring när den gavs ut så 750 kr på Tradera är jag inte beredd att lägga. Har mailat biblioteket för att se om de har den
Biblioteket har den. Finns åtminstone i Halmstad, bara be dem fjärrlåna åt dig om d e inte har den i din stad.
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.