Tjenar skall byta tak.så min fråga är om det är verklingen kan kosta 143000kr i material och jobbet 75000kr för ett hustak ca 165kvadratmeter nya benders palmer papp läkt allt plåt hängräner stuprör fyra ventiler som skall ny plåt på.
Och garaget är ett 70 tals garagetak med sarg ca 35kvadratmeter så ny papp o jäkla massa ny plåt o hängräner o stuprör.
Totalt 218000kr inklusive moms
 
Rickard.
Så det är alltså 2 separata tak (om än ena mycket mindre) komplett med takavvattning för totalsumman?
Med dom uppgifter du har gett här tycker jag det låter som ett bra pris. Men säkrast är såklart att ta in fler offerter.
 
Rickard. Rickard.ag skrev:
Så det är alltså 2 separata tak (om än ena mycket mindre) komplett med takavvattning för totalsumman?
Med dom uppgifter du har gett här tycker jag det låter som ett bra pris. Men säkrast är såklart att ta in fler offerter.
Hej tack för svar, jo totalsumman är med allt på båda. Har tagit in flera offerter dom ligger på ungefär samma pris, jag var bara lite nyfiken om det var rimligt. E mycket pengar
 
rent generellt så motsvarar arbetssumman ungefär 2 takläggare i 9-10 arbetsdagar
så det är ett rimligt pris
 
  • Gilla
Liljankoski
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.