Jag behöver lite reservdelar till en Showerama duschväggi glas och alu från 1990. Jag kommer inte ihåg vad modellen heter men den har alu-profiler nertill och upptill. Väggarna är i 90 graders vinkel, ingång snett i hörnet. Dörren åker på kullagrade hjul upptill, sådana behöver jag, samt tätningslist som ska sitta på dörren, samt en tätningslist på ena väggen som tätar mot dörren. Var kan man hitta dessa delar? Google var inte min vän :(
 
Återförsäljaren på orten har lag ner :(
 
Hittade du något? Letar efter exakt samma sak.
 
Förra veckan var jag in till en VVS affär i stan. Förra gången jag var in där skrev man kvitto för hand, så det är ingen ny och flashig firma. Jodå, de tittade i en katalog med IDO prylar och de har beställt både lister och hjul till mig, och de skulle höra av sig när de hade fått hem dem. Priset frågade jag inte efter...
 
Kurtivan skrev:
Förra veckan var jag in till en VVS affär i stan. Förra gången jag var in där skrev man kvitto för hand, så det är ingen ny och flashig firma. Jodå, de tittade i en katalog med IDO prylar och de har beställt både lister och hjul till mig, och de skulle höra av sig när de hade fått hem dem. Priset frågade jag inte efter...
Ska nog maila IDO får vi se. Återkom gärna med vad hjulen kostade. De börjar ge sig här..
 
Jag köpte precis 4 st kullagrade hjul till Showerama. 120 kr kostade de.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.